mkt i juletider

Matte har haft mkt att göra så här i juletider så hon har inte hunnit hjälpa mig att skriva...
men nu....
Fem saker som skiljer mig och brorsan åt:
Jag är morgonpigg - Brorsan ÄLSKAR att sova på morgonen så matte får lyfta ut honom ur lillmattes rum när vi ska på jobbet :)
Jag är inte så förtjust i mat - Brorsan älskar mat och kan äta HUR mkt som helst - fast lite fuskigt är det - inget av det som han stoppar i magen syns....
Jag ÄLSKAR att var på jobbet - Brorsan tycker att jobbet är mer ett nödvändigt måste.
Jag gillar att sova på golvet - Brorsan föredrar en mjuk soffa.
Jag är grinig och trött på kvällen - det är då Brorsan börjar vakna till.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0