James Bond

I lördags skulle matte och lillhusse gå på bio, de skulle se nya James Bond filmen. Jag och brorsan skulle vara hemma med lillmatte. Det jag inte visste var att tantFina och championAddidas skulle komma och hälsa på. Wow vad kul!
När vi varit hemma en stund så sa lillmatte att vi skulle gå ut - jag säger bara NÄR DÅ? Har du provat att gå ut med 3 whippetar när det blåser och är kallt ute? Jo dom ska ha kläder på sig......HUR lång tid tror du det tar innan man har fått på 3 whippetar deras kläder?!
Lillmatte påstod att jag hade del i det hela - vad då? jag trodde ju att vi skulle gå ut då och inte 15min senare när alla var påklädda - jag var bara tvungen att springa runt runt i cirklar och bita lite på dom andra - annars hade jag kissat på mig. Du vet säg aldrig till en valp som jag -Ska vi gå ut! då blir man ju nödig och om man då inte får komma ut på en gång så måste man komma på nått för att distrahera blåsan liksom....
ÄNTLIGEN ute! Trodde jag ja - inte blev det nån lång promenad då inte - nej då frös tantFina och ville in - men hallå - vi har ju just kommit ut! Som tur var fick jag tömma blåsan i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0