sitt fint, high five och stanna kvar.....

de är bara bara av alla dom konster som matte lär mig. Jag gillar att lära mig nya trix, nu har matte bestämt att jag ska lära mig att hoppa över hennes ben, Vi tränade en stund i morse medan lillmatte, brorsan och lillhusse låg och sov, vi brukar träna då - bara jag och matte *mys*
Vi tränade på alla "gamla" trixen också - som om jag hade glömt dom! Skulle inte tro det...... Men å andra sidan så får jag en guldstund med matte och en massa godis - det kan man ju göra vad som helst för.
Annars så har arbetsdagen varit ganska lugn, matte har varit försjunken i datorn - håller visst på att göra om hemsidan till jobbet - undra om hon kommer ihåg att jag vill vara med på en kant......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0