Stackars syster yster...

Min syster hade otur häromdagen. Hon var ute och hoppade och lekte när hon plötsligt landade fel och bröt sitt lilla ben. AJ!
När hon sedan kom till veterinären så kunde dom inget göra...hon fick åka vidare till Luleå dagen efter. När hon sedan kom upp till Luleå så fick hon vänta en hel dag och en hel natt innan dom kunde operera henne - stackars syster yster - kan inte vara lätt att vara utan mattar och hussar i kalla Luleå alledeles ensam. Matte säger att man kan laga människoben här i Umeå men inte hundben - jag fattar ingenting! Jag önskar att jag kunde vara där brevid henne och värma henne med min kompiskropp  - kram på dig syster yster och lycka till med läkningen - till sommarn sprnger vi ihop igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0