Åh så tråkigt......

I går upplevde jag nog mitt livs tråkigaste dag.... vi gjorde verkligen ingenting!
Jag och brorsan hade till slut så tråkigt att vi började hitta på saker att göra  på mattes kontor.
Vi hittade en massa roliga papper som vi delade i säkert tusen bitar sedan spred vi runt bitarna
på mattes golv i hopp om att hon skulle hitta på något roligare att göra. När matte kom och såg vad vi hade gjort så suckade hon bara å så gick hon i väg igen - men hallå - vi ville ju ha en reaktion! Den enda reaktionen vi fick var när en som gick förbi  sa: - Vilken komplett domkumentförstörare som Erica köpt!

Nästa sak vi provade var att plocka saker ur påsar - vi hittade en massa saker i lådor och påsar - spred ut dom och hoppades att matte Nu skulle hitta på nått - men nej - hon bara suckade och plockade ihop sakerna. När sedan kvällen kom så kom äntligen lillmatte och hämtade oss - men nu skulle det väl ändå bli roligare - men nej då - lillmatte skulle på möte HUR KUL ÄR DET??

KVällen slutade i allfall bra - jag och matte satt och kramades länge länge på kvällen och hon viskade i mitt öra att morgondagen skulle bli roligare - jag somnade gott och drömde om en stor äng, ett gyttjigt dike och ett gäng whippetkompisar......*snark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0