Borta bra men hemma bäst!

Har du bott på hotell nån gång - det var ingen höjdare kan jag säga!
I fredags åkte jag, matte, Ewa, tant Fina, ChampionAddidas, Catrine, coolaCarizma, jätteBobby och brorsan till Luleå. Vi knölade in oss allihopa i bilen (jag tror att jag och matte fick det bäst - vi åkte ensamma i baksätet :) Resan gick ganska bra - jag tyckte att det var varmt men matte klappade på mig och sa att vi snart skulle vara framme - jo säkert vi åkte ju HUR långt som helst. När vi kom fram till Luleå var det riktigt kallt. Brorsan brukar frysa men nu frös jag....... också.
Vi kom in i en stor hall och gick allihopa in i ett rum. Jag sprang runt och tittade mig omkring - det gick fort för rummet var inte så stort. När vi sedan skulle sova så gick matte, jag och brorsan till ett eget rum - det var skönt (lite jobbigt att sova när jätteBobby tittar på mig) JätteBobby är Jättesnäll - men jag har viss respekt ändå - jag menar - han är liksom en riktig Hanne om jag säger så! Han tittar på en med sina haneögon och man hajar direkt _ respekt!
Natten var jobbig - det gick folk utanför dörren hela natten - jobbigt att sova om man är terrier under sådana förhållanden. Till slut gav jag upp - la mig under ena sängen och somnade. Precis när jag somnat så ringde mattes väckarklocka -  inte mycket sömn den natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0