den som söker skall finna.....

När brorsan följer med på jobbet - då blir det alltid en massa bus - matte kan bli helt tokig på honom ibland. Jag tror att han tycker att jobbet är trist. Jag däremot tycker att jobbet är askul och längtar varje morgon dit. Brorsan är mer soft än mig - han gillar att ligga hemma i lillmattes säng och sova på morgonen - så han blir lite purken när han måste kliva upp på morgonen.
I veckan så var han i allfall på jobbet en dag - vi hade skitkul! Vi sökte igenom HELA mattes kontor tills vill till slut hittade en påse med mat. Man kan inte tro att brorsan äter särskilt mycket eftersom han är så smal - men jag kan lova att han KAN äta. Han slukade nästan hela matpåsen som vi hittade!
Brorsan har lärt mig att man kan söka mat - jag tycker att jag får ganska mycket mat utan att söka -  men brorsan gillar liksom grejen att söka. Matte säger att det ser ut som ett bombnedslag när han har varit framme - jag vet inte hur det ser ut vid ett bombnedslag men jag kan gissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0