Det var bara så gott.....

Det är bara så ballt att vara med matte på jobbet, det händer verkligen saker varje dag! I går till exempel så fick jag smaka den mest underbara mat jag någonsin smakat... Matte brukar inte ge mig mat vid bordet även om jag försöker visa mitt intresse ganska nitiskt ibland. Men igår hände det...... Det var en tjej på jobbet som jag träffat ända sedan jag var liten, hon jobbar visst hos oss i två veckor - tror hon tycker det är skönt att komma ifrån skolan ett tag - eller nått. Hon hade med sig köttfärssås - den bara luktade SÅÅÅÅ gott. När hon hade ätit klart så ställde hon ner tallriken till mig - trodde inte det var sant.... en tallrik med köttfärssås - det har jag bara känt lukten av förrut - men oj vad det smakade gott!!


I stället för att åka hem efter jobbet så åkte jag, matte och brorsan till ett annat stall, det var kul! Vi träffade en svart och en gul hund...den gula hunden ville leka lite, men den svarta tittade bara på oss och gick därifrån - konstig prick!  Kvällen var lugn - var på promenad med lillmatte och slappade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0