En röd liten filt!

Nu när det är höst så är det lite kallare ute och det märks på brorsan....han är lite frusen av sig! Så på jobbet har matte en röd liten filt som hon brukar linda in brorsan i så att bara huvudet sticker ut! Han ser ganska rolig ut tycker jag. Jag brukar försöka få igång honom med att vifta lite med nått av alla våra ben mitt framför ögonen på honom  - men han bara suckar och drar in huvudet i filten igen.
Den enda som har fått brorsan att resa sig upp snabbt är min polare Nynäs. Han hoppade in i mattes kontor för att leka med mig häromdagen, men jag kan lova att han var lika snabb ut när han såg brorsan ståendes strax innanför dörren iklädd en röd filt och med ett litet leende på läpparna hihi Jag ska snacka med Nynäs - brorsan är harmlös - han gillar bara inte att bli väckt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0