Lydnadskurs igen.....

i kväll i morkret så ville lillmatte att vi skulle gå på lydnadskurs igen - vadå jag kunde ju allt redan förra gången!
Men nejdå lillmatte och jag for på lydnadskurs. men du vet hur det är vissa dagar då man inte känner för något annat än bara ligga å slappa. Jag å brorsan  hade varit med matte i skogen på eftermiddan så jag kände mig redan ganska nöjd. Ledaren sa att vi skulle träna kontaktövningar - vadå kontakt - med andra hundar eller?? nej vi skulle ha ögonkontakt med våra mattar. Lillmatte hade med sig köttbullar - men dom lockade inte speciellt mycket, däremot så hade det ramlat ner en massa mysiga löv som jag gick och nosade på - det var mycket roligare. Lillmatte försökte verkligen och jag hörde att hon gjorde precis som ledaren sa - men jag ides liksom inte......snälla lillmatte - en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Heja på lill-matte!!!

Det går bättre nästa gång, då kanske Kompis har mer vilja... :)



Massor med kramar från gammel-matte med familj

2008-10-13 @ 22:27:46
URL: http://www.absolutelymy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0