Lydnandskurs - hallå!

I går åkte jag och lillmatte iväg - hon sa att vi skulle på lydnadskurs - vadå??
Jag gör ALLTID som matte säger! ;) jag behöver ingen lydnadskurs...
Men det visade sig vara skitkul. Det var en massa andra hundar där och lillmatte hade
fickan full av köttbullar - det är gott! Hon sa åt mig att sitta - å jag satt.
Hon sa åt mig att ligga - å jag la mig, hon sa att jag skulle stanna - och jag stannade ov osv
GÄSP vad trött jag blev.
Till slut när hon sa till mig att stanna så tänkte jag - ÄNTLIGEN!
Det bara gick runt runt i huvudet på mig....
Lillmatte som är en förstående matte förstod att jag blev trött - så vi satte oss att vila en stund
tills matte kom å hämtade oss. Gissa om det var skönt att sova sedan....... 
Här är förresten jag som liten med tuppkam *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0