Ont i foten.....

Matte säger att jag inte får springa lös nu på några dagar - HUR ROLIGT ÄR DET?
Jag vet inte vad som har hänt men matte säger att jag haltar lite och måste vila mitt lilla ben. Så nu går jag i koppel på våra promenader - hm.... gillar det inte - jag vill vara lös!
I går till exempel så var jag och brorsan med matte på promenad i Stöcksjö, det var underbart väder - lövhögarna doftade och de gyttjiga dikena bara väntade på mig - men nej då - koppel.....
Men om jag ska vara ärlig så hade vi det ganska mysigt ändå, för matte är rättvis - brorsan fick inte heller vara lös - hon sa att det inte skulle vara juste mot mig. Men på kvällen när vi gick på kvällsproemanen då fick jag gott titta på för då hade lillmatte lite Agilityträning med brorsan, då satt jag och matte på en sten. Visste ni förresten att det finns en Greyhound i USA som hoppar 165cm högt - wow - respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0