Platt som en pannkaka

Ibland är det något som kommer fram på mattes bil som gör mig helt galen!
När man sitter i godan ro bak i bilen å tittar ut så kommer det iblanden lång svart grej som åker fram och tillbaka på rutan! Det gnisslar till och fram kommer den! Jag blir bara så irriterad.......
Det värsta är att jag får ont i nosen varje gång :(   Jag hoppar mot rutan och glömmer varje gång att jag inte tar mig ut genom rutan utan att det tar ett abrupt stopp när nosen kommer mot rutan. Matte säger att jag kommer att se ut som en bulldog om jag fortsätter med mitt beteende. - Vadå mitt BETEENDE? Jag accepterar bara inte att långa svarta saker gnisslar mot min bakruta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0