Två

.....rosetter fick jag med mig hem till lillhusse i helgen. Det borde ha varit fler, men syrran var snyggare sa dom, så jag fick nöja mig med två. Lillhusse var nöjd ändå :)
Domaren tyckte att jag var snygg (men det visste jag ju redan) men han tyckte att syrran var sötare, å det är då för väl, jag vill inte vara söt - jag  vill vara cool :)
Brorsan fick också visa upp sig, både han och hans syster CoolaCarizma, den domaren tyckte också bättre om brorsans syster så det var helt enkelt inte grabbarnas dag :(    ändå så försökte matte matcha honom som lite feminin med ett lila koppel - kanske var det hans fall - vad vet jag hur en domare tänker....
Lite avundsjuk var jag allt när syrran fick springa runt i vinnarringen med MIN matte! Men hon var värd det - syrran är helt ok!
 Här är syrran med skallet - Trixie! (hennes skall är näst intill öronbedövande ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0