Det känns i bena...

I morse hade matte sovmorgon så jag passade på att sova jag med! När matte åkte till jobbet så fick jag inte följa med. I stället så skjutsade matte mig till lillmattes skola. Jag satt å lyssnade på lillmatte och hennes kompisar när dom surrade - det är helt otroligt vad lillmattar kan prata - man får ju nästan hål i öronen!!
Jag och brorsan hade urtråkigt!!
När dom äntligen hade pratat klart så började den långa vandringen hem..... Det kändes som att vi gick långt - kanske var det för att jag var så trött i öronen :(
När vi kom hem längtade jag efter matte så jag och brorsan drog fram mattekläder som vi hittade å så la vi oss å vänta.

När matte kom hem så försto vi varför det dröjt så länge. Lillhusse och matte hade nämligen varit på lassarettet. Lillhusse hade blivit påkörd av en cykel och slagit huvudet. Jag älskar min lillhusse så jag slickade honom och kramade om honom och skickade alla mina bästaste Kompisvibbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0