Fredagskvällen blev inte vad jag väntat mig...

När "gammelhusse" kom och hämta mig så kändes det kul i kroppen - kanske skulle jag få träffa morsan och syrran och busa lite - wow det är kul!

Jo jag fick träffa både morsan och syrran vi busade runt på gräsmattan och hade jättekul, men som vanligt när man har som roligast så är det alltid någon som säger att man ska sluta.....
Men sen vart det inte lika kul, "gammelmatte" hade bestämt att jag skulle klippas - kanske nalkas det nån sån där utställning igen. Klippningen var helt ok, jag börjar bli van - men sen började det.... hon började plocka hår i mina öron - men hur skönt tror ni att det är? Jag trodde att öronen skulle lossna. Men efter en stund så hade hon nog fått bort det som hon ville för hon slutade efter en stund - eller så gav hon upp för att jag grinade så - vad vet en liten hund som jag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på Er!



Jo roligt hade ni alla tre, ända tills du kände att syrran börjat att löpa.... :) Då fick jag be er leka lite andra lekar... Men det gick ju bra det med! :)

Du var mycket duktig på klippbordet, måste vara träning som ligger bakom det. Ge matte Erica en extra kram från mig! :)

Att jag slutade när jag slutade... Jo, jag tyckte att det var klart och nu hoppas jag att du hör hur roligt vi har det på lördag när vi ska in i utställningsringen. Annars så får matte Erica övertyga dig.... :) ;)



Massor med kramar till Dig och de Dina!

Gammel-matte Anna och alla andra

2008-09-23 @ 01:30:55
URL: http://www.absolutelymy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0