Härligt att springa.

I lördags var jag och brorsan och tant Fina och sprang i ett jättelikt sandtag. eller jag och brorsan sprang, tant Fina gick mest och strosade. Vi hittade många roliga pinnar jag och brorsan och sprang runt och lekte med dom. efter en stund blev jag trött så jag började gräva mig en lite sandbivack att lägga mig i. :) Jag gräve och grävde ända tills sanden blev så där fuktig och sval, sedan la jag ner magen i hålet och bara låg och njöt, ända tills brorsan kom och sabbade alltihopa - varför var han tvungen att ta min grop :( Efter vi hade sprungit runt ett bra tag så gick vi på vandring runt Röbäck, matte pratade om Röbäcks historia med sitt promenadsällskap - vi tittade mest på katter som låg och lurpassade i buskarna. Ena katten ville nog leka för den sprang över vägen flera gånger framför oss, katter är söta! Senare på kvällen åkte vi iväg med bilen - matte blev less på mig och brorsan i bilen så jag fick åka i baksätet en bit - hihi att hon inte lär sig..... härlig utsikt där bak! Väl hemma fick vi varsit ben jag brorsan och tant Fina, som vanligt kivades vi en stund om det bästa benet - kom ihåg mitt motto Allt mitt är mitt även om du tror att det är ditt!

Kommentarer
Postat av: Anna och hundarna

Underbara Kompis och matte!!

Tack för alla historier om vad som händer och sker! Kan verkligen se det framför mig! :)

Tack!!

Kram

Anna

2008-09-07 @ 20:13:00
URL: http://www.absolutelymy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0