Hej hopp i regnet...

Efter jobbet i dag så stannade matte till i ett jättelikt sandtag, jag blev sååå glad, kände att det spratt till i bena helt underbart att få springa runt och rulla sig i sanden efter en riktig arbetsdag. Jag passade på att lukta runt lite för att kolla vilka som varit där tidigare, det var ett tag sedan jag var i det sandtaget så jag ville liksom kolla läget. Kände en massa kuliga lukter. Sedan busade jag och matte en stund jag fick lära mig ett nytt trick - matte gillar sånna *fniss* Hon sa att jag skulle hoppa genom hennes armar och det fixar ju jag galant :)
Efter sandtaget så åkte vi vidare hem till storebrorsan - han hade fått vara hemma idag också med lillmatte - så han var på lekhumör - vi stojade runt ett tag på vardagsrumsgolvet tills tant Fina sa till oss att nu fick det vara nog. Tant Fina är en 13årig Whippethona med skinn på näsan. Hon kom till oss i går, hon brukar vara hos oss ibland. Man ska ha respekt för den damen, jag har retat henne någon gång men hon bara fnyste av mig, sedan dess är det RESPEKT damen!

Jag kanske ska berätta om min storebror :) han är en grå Whippethanne på 1 1/2 år, snabb som attan är han men han får akta sig jag ligger i hårdträning har bestämt mig för att jag en vacker dag SKA komma ikapp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0