Hela veckan har snurrat på...

Den här veckan har varit full av aktiviteter, jag har knappt hunnit njuta av alla ben och sköna bäddar......Matte och jag har varit jättemycket i skogen, både med och utan brorsan. Vi har åkt runt i bilen och tittat på saker -det gillar jag - man kan liksom inte få nog av saker att se på.

I fredags var vi hos tant Fina och championAddidas, dom hade främmande. Jag busade lite med allihopa. Vi låg 6 hundar och myste på golvet medans mattarna såg å film.

Men lite jobbigt var det när matte helt plötsligt säger att jag ska bada - men hallå jag badade ju förra veckan. Matte lyfte i mig i tant Finas badkar - jag gjorde allt för att komma därifrån - men hallå vad pinsamt att bada borta! Jag provade att klättra med bakbenen uppför väggen - tänkte att jag kanske kunde ta mig ur badkaret bakvägen  - men det gick inte - som vanligt var matte tjurigare än mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0