Lillhusse gillar rosetter

Jag fattar ingenting!
Igår skjutsade matte mig till "gammelmatte" wow vad kul! Två av syrrorna var där också morsan förstås. Vi hann bara stanna en liten stund och vi hann knappt leka så packade "gammelmatte" in oss i bilen. Vi åkte bara bil en liten bit - trist  jag som gillar att åka bil,, När vi kom fram till destinationen kände jag igen doften - wow vi var på jobbet!! Trodde jag ja... det luktade som på jobbet men såg inte alls ut som på jobbet och matte var inte där. Vi hade iallafall hamnat i ett ridhus -  men inte i det ridhus som jag brukar få springa i med brorsan.
Men skoj var det för det var MASSOR av coola hundar där - hundar med långa öron, hundar utan päls - dom hade små täcken på sig - täckena var inte större än en disktrasa så gissa hur små "hundarna" var. Det var stora hundar - hundar med hårtoffsar på ryggen - ja en massa hundar var det!
Efter en stund började "gammelmatte" borsta och fixa pälsen - då kom jag på det! Det är ett sånt där ställe som man får rosetter på! Lillhusse älskar när jag kommer hem med rosetter till honom!
Enkelt egentligen - man springer ett varv - man låter någon trevlig tjej eller kille klämma lite på en - titta in på de vita gaddarna å så är det klart - en rosett!
Lillhusse blev glad - jag kom hem med tre rosetter till honom i går!


Kommentarer
Postat av: Helena Larsson

Kul att du har fixat en blogg så vi kan följa med vad som händer hos dig. GRATTIS till ytterligare rosetter som visar hur SNYGG du är, fast det vet vi ju utan alla dessa rosetter.

2008-09-30 @ 10:18:57
URL: http://www.terracorsos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0