Jag gillar katter!

På jobbet så jobbar det två katter också, Nynäs och Ozzy. Nynäs och jag brukar leka. När matte inte är på kontoret så brukar Nynäs hoppa in till mig. Han kommer in under mitt bord och försöker väcka mig. Oftast så är jag lite trött när han kommer så jag brukar bara morsa.


Men just idag (fredag) hade vi jätteskoj, han kom och hämtade mig på kontoret å så sprang vi upp i cafeterian å lekte, han sprang fram och tillbaka under en soffa och jag sprang runt. Ibland kom han ut så att vi kunde springa fatt en stund - han är rolig Nynäs! När vi lekte som bäst så kom plötsligt "gammelhusse". Matte ropade att nu fick vi sluta leka - typiskt när man har som roligast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0