Plötsligt händer det!

I dag på jobbet retade jag och brorsan gallfeber på matte! smart va ;) för när vi gör det så brukar hon ta oss till ridhuset för att vi ska få springa av oss en stund. När vi kom dit så kastade matte en handske till brorsan och han, whippet som han är, började genast springa runt runt med den. Jag hakade på några varv men sedan var jag smartare än honom. Jag började genskjuta honom från innerspår och det var en sån gång det hände - plötsligt händer det - jag lyckades få tag i handsken. Vi galloperade sida vid sida ett tiotal meter innan jag med ett ryck lyckades få handsken. Jag tittade mot matte och hon hade sett allt :) jag kunde inte låta bli att ta ett ärevarv med handsken innan jag sprang med den till matte. Hon kramade om mig och sa att jag blivit en stor kille nu! Å du brorsan.. nästa gång så tar jag den kanske på 35:e varvet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0