Tjena vilken härlig dag!

Matte hade problem med datamakapären igår så det bidde ingen dagbok... Men jag kommer i håg en sak speciellt från igår. Någon på jobbet hade gjort iordning en massa hinder på utebanan, matte och jag gick dit hon sa att jag skulle få hoppa hinder - wow vad kul! Sedan gjorde hon hindren jättesmå - hon sa att jag måste vara rädd om min kropp -Du är ju inte så gammal lille vän! Vadå häromdagen sa du ju att jag var en stor kille?! jaha så ibland är jag stor och ibland liten - fuskigt!! Hur som helst det var ASKUL att hoppa runt hon sa stanna hopp hopp kom duktig kille hopp hopp - wow vi hade HUR kul som helst! Men just när jag hade fått upp farten så sa matte att det räckte för mina små ben - jaha där kom det igen :( På eftermiddan skjutsade mamma hem mig från jobbet till lillhusse - han var förskylt och ville ha sällskap - vad kan vara bättre än världens bästa Kompis som sällskap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0