En tur med cykeln

Idag har det varit fullt upp - matte mår prima - då händer det saker :)
Jag och brorsan har bland annat följt med matte och lillHusse på en cykeltur för första gången. Vi cyklade inte så långt men matte berömde mig hela vägen och tyckte att jag skötte mig exemplariskt. Vi mötte en hund, men jag hann inte hälsa jag var så fullt upptagen med "springet"´. När vi väl kom hem så fick jag hoppa i badet - för det är inte nådigt vad en Wheatenkille blir skitig när våren är här och sopbilarna inte hunnit vara ute. Men å andra sidan så fick brorsan också bada av sig trots att han knappt har något hår på kroppen hihihi

Kommentarer
Postat av: Gammelmatte Anna

Heja på Kompis!! Du måste lära Yawa "cykel-konsten", mamma Freya tycker det är så skönt att få en skön springtur vid cykeln någon gång då och då nu när våren är i antågande... ;)



Sen så står du still i badkaret, det är sådant man får ta när man har päls... hi hi



Massor med kramar till dig och din underbara matte Erica!!!

Kram

Anna, Freya, Yawa och "pojkarna"

2009-04-06 @ 23:25:56
URL: http://www.absolutelymy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0