Åka skidor bakom en häst...

...har ni sett någon göra det? Det ser jätteroligt ut! På stallet i torsdags så åkte barnen skidor bakom hästarna - matte sa att det kallas att tolka. Hästarna springer jättefort och bakom hästarna hänger det snören och längst ut på snöret hänger det en mäniska med ett par små små skidor på fötterna - snön yr - hästarna frustar och alla skratta. Vi var ute i tre timmar fast det var -20 grader - men det var så roligt att vi var varma i hjärtat och då fryser man inte!

Kommentarer
Postat av: Tant Fina

Hej min terrier son! Vill tacka för den angenämna vistelsen hos Er familj då min matte övergav mig för en resa över atlanten.Vad gör min matte när hon kommer hem ,jo hon har sålt vårt hem! Så jag får väl bo hos Er igen då...Ni har ju mycket godare mat och skönare säng att erbjuda...Matte har pratat om en massa Pitbulls på andra sidan Atlanten som hade fått åka till hundhimmelen för att de var övergivna. Min matte överger mig också men till snälla familjen Steegmans med min gråa barnbarn och Kompisen terrier.Det är väl inte så konstigt att man lider av yrsel emellanåt.Idag fick jag följa med min matte till din arbetsplats och träffa Loppan. De har gett henne så mycket mat att hon kommer att spricka!Undra på att hon inte vill ut och springa med oss längre.Min matte är halvt hysterisk och springer och klämmer Loppan på tuttarna och tar tempen stup i ett.Vem gillar det???Hon väntar på att det ska komma mjölk!Tror hon att Loppan är en ko?Den där atlanten resan har då fått det att snurra om rejält,bäst att jag har koll på min matte.Hon har visst Jetleg också???Hon gav ju dessutom mig ett vinylben med tandborstar i från andra sidan atlanten,säger bara hallå !Ingen fejk här Tack!Rena köttben önskas....Good Night from Tant Fina

2009-02-24 @ 01:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0