Party igen...

Jag som trodde nyårsfirandet var slut, men inte då...... Imorse flög matte upp ur sängen och började lägga upp gofika på en bricka och tog fram en massa paket - vadå tänkte jag är det en sån där julafton till??
Matte plockade och fixade och jag var hemskt kissnödig men det brydde hon sig inte om. Istället gick hon in och väckte lillHusse och sedan började dom sjunga och hurra och kasta paket på lillMatte. "Ja må hon leva...."  vadå nog ser ni väl att hon lever!!
Matte sa att det var lillMattes födelsedag och att hon blivit stora damen - själv tycker jag mig inte se någon skillnad !
Hur som, dagen har fortsatt i den andan - det har kommit folk med paket hela dagen och sjungit "ja må hon leva" - vaddå är hon sjuk eller?
Men matte har hunnit med mig också idag - jag har blivit borstad och klippt klorna på så det känns ändå helt ok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0