Borstning nu igen...

När vi kom hem sent i fredagskväll  efter 12 timmar på jobbet så vände matte i dörren....men hallå - ska vi inte vara hemma nu? Nej då hade matte fått för sig att vi skulle g¨å bort på middag, så innan vi ens hade hunnit innanför dörren så for vi igen. Men vi gick inte så långt, vi gick bara till Ewa. När jag väl lagt mig till rätta hos henne så fick matte för sig att jag skulle bada - men du - jag är trött! Men matte brukar få som hon vill så det var bara att hoppa i badet. Matte gnodde och gnodde och påstod att jag ar lortig - ja men vad tror du - jag är en stallhund.  Matte och Ewa borstade och borstade sedan när jag torkat lite så att jag inte skulle frysa när jag gick hem. Jag vart lite irriterad till en början, men till slut så var det bara att gilla läget - både matte & Ewa är tjuriga som få......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0