ojoj länge sedan

Nu var det länge sedan som matte hjälpte mig med sidan - har försökt att skälla på henne men det biter inte ;)
Det har i allafall hänt massor i mitt liv sedan sist, jag har dock inte så bra minne så jag kommer inte ihåg allt...

I helgen i allafall så bodde jag hos barnmorskan tillsammans med morsan och ena syrra Yawa. Vi busade och hade roligt nästan hela helgen, förrutom de stunder som det var bad och klippning - men är man en wheaten så måste man bita ihop...
I går söndag så var vi i ett rosetthus i Nordmaling. Jag brukar få med mig några rosetter hem till lillHusse - den här gången blev det tre. Det var kul att vara med barnmorskan men när jag kom hem var jag bara såååå trött så jag somnade och vaknade inte förrän lillMatte tog ut mig på kvällspromenad - dom där rosetthusen är tröttande...

Jag och syrran innan klippning!


Färdig för rosetthuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0