svart..

Ja gissa om det var svart i bilen förra helgen...
Matte, brorsan och jag hade varit på V75 på Umåker för en uppvisning med hästarna från ridskolan.
Matte följde med hästarna och ungdomarna in i stallet för att sammanfatta dagen och uppvisningen.
Jag och brorsan var kvar i bilen. Själv somnade jag fort men vaknade efter en stund av ett konstigt ljud. Brorsan satt i baksätet i bilen och öppnade mattes TVÅ grillkolssäckar som hon ställt på sätet...... Jag försökta säga till honom att det inte var någon bra ide, men brorsan var som besatt i kolbitarna, kolbitarna spred han vackert ut över hela baksätet och bitarna från påsarna likaså......
När matte kom ut till bilen så stod han där med kol ända upp över öronen och såg lycklig ut. Matte däremot suckade och tittade på förödelsen en stund innan hon började städa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0